FAQ

Otázka: Vybral jsem „Dopravu zdarma“, ale rád bych objednávku doručil přes noc. Je to možné?

Odpověď: Prosím kontaktujte nás prostřednictvím tohoto [formuláře] s číslem Vaší objednávky. Pokud Vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme Vám nabídnout rychlejší možnosti dopravy. 

 

Otázka: Zaplatil jsem expresní dopravu a moje objednávka stále nebyla odeslána! Zaplatil jsem za rychlé doručení! Co se děje?

Odpověď: Platba za expresní dopravu se liší od času zpracování objednávky. Vyřizujeme objednávky podle jejich příjmu a dle dostupnosti skladových zásob. Jakmile je objednávka zpracována a připravena k odeslání, začne expedice. Většina zásilek s pevnou sazbou doručí do 1–3 pracovních dnů. 

 

Otázka: Stav objednávky je „Zpracovává se“, ale nevidím žádné další aktualizace. Co se děje?

Odpověď: Mohla být při zadání objednávky na stránce produktu uvedena možná prodleva v doručení. Může také být, že dočasně došlo k vyprodání dané položky. Pokud objednávku nelze (zcela nebo částečně) vyřídit, kontaktujeme Vás s aktualizovanými termíny doručení a případnou kompenzací. 

 

Otázka: Dostala jsem jen potvrzení objednávky, ale žádnou další komunikaci od Vás. Co mám dělat?

Odpověď: Zkontrolujte prosím složky SPAM a KOŠ v e-mailu, naše zprávy se občas dostanou mimo složku doručené pošty. Také se může jednat o zpoždění v expedici. Buďte prosím trpěliví, pracujeme v zásilkové frontě, aby každý produkt byl co nejrychleji odeslán. 

 

Otázka: Co když potřebuji objednávku zrušit?

Odpověď: Pošlete nám e-mail s číslem objednávky a my ji zrušíme a provedeme vrácení platby na původní platební metodu. Pokud objednávka již byla odeslána, prosím zásilku odmítněte při doručení – tím se nám vrátí. Pokud jste již zásilku obdrželi, vyplňte formulář RMA na našem webu a my Vám zašleme štítek pro vrácení. Většina refundací trvá 3-5 pracovních dní. Pokud chcete vrácení z důvodu nespokojenosti a jste v 30denní lhůtě, postupujte výše uvedeným způsobem. 

 

Otázka: Jak dlouho bude trvat odeslání mé objednávky?

Odpověď: Objednávky obvykle vyřizujeme do dvou plných pracovních dní. Jakmile je objednávka vyřízena, obdržíte e-mail s číslem zásilky a odhadovaným termínem doručení. 

 

Otázka: Nabízí RIX vojenskou slevu?

Odpověď: Ano. RIX s hrdostí nabízí slevu 5 % pro vojenský personál, veterány, příslušníky policie a první zasahující. Pro uplatnění slevy nás prosím kontaktujte na e-mailu. 

 

Otázka: Jaká je záruka pro model T20?

Odpověď: U všech zařízení pro noční vidění je záruka 3 roky. 

 

Otázka: Jaká je záruka pro termální produkty RIX?

Odpověď: U všech termálních zařízení je záruka 5 let. S rozlišením 384x288 px a výše. Pro získání 5 let záruky se ještě musíte registrovat na eu.rixoptics.com

 

Otázka: Jakou nabíječku používá řada LEAP?

Odpověď: Řada LEAP je napájena jednou dobíjecí baterií 18650. 

 

Otázka: Jsou optiky vodotěsné?

Odpověď: Model TOURER T20 má stupeň krytí IP68, lze jej používat ve sladké vodě do hloubky 1,5 metru po dobu maximálně 30 minut. Modely LEAP L3/L6 mají stupeň IP67, který poskytuje robustní ochranu proti proniknutí vody. 

 

Otázka: Obsahují puškohledy montážní kroužky a jaký průměr kroužků vyžadují?

Odpověď: Ano. Optiky RIX dodáváme se sadou standardních montážních kroužků o průměru 30 mm, které pasují na Picatinny lištu. 

 

Otázka: Musím k modelu T20 dokoupit samostatný přísvit?

Odpověď: Ne. Model T20 obsahuje silný IR přísvit 5 W s vlnovou délkou 940 nm. 

 

Otázka: Kolik paměťového rozšíření toto zařízení podporuje?

Odpověď: Paměťová kapacita LEAP L3/L6 je 32 GB. Paměťová kapacita TOURER T20 je 4 GB–256 GB. 

 

Otázka: Jaký displej používá T20?

Odpověď: Je vybaven OLED displejem s rozlišením 1024 × 768, který nabízí vyšší kontrast, živější barvy a větší detail pro lepší lovecký zážitek. 

 

Otázka: Na koho se mám obrátit ohledně záruky a podpory?

Odpověď: Prosím napište e-mail na info@optidynex.com nebo zavolejte na číslo +420 573 379 670. Rádi Vám pomůžeme! 

 

Otázka: Jak se stát prodejcem produktů RIX Thermal & Night Vision?

Odpověď: Můžete kontaktovat naše obchodní zástupce prostřednictvím e-mailu. 

 

Otázka: Jak dlouho po objednání na vašem webu bude zásilka doručena?

Odpověď: Obvykle jsou zásilky doručeny do 5–10 pracovních dnů. Pokud je položka na vyřízení (back-order), bude to na webu uvedeno nebo Vám dáme vědět. 

 

Otázka: Jak dlouho již RIX Optics působí na trhu?

Odpověď: I když jsme relativně nová společnost, naši zaměstnanci mají desítky let zkušeností v oboru inženýrství, obchodu, prodeje a outdoor průmyslu. Zkušený uživatel, který se zadívá na produkty, pochopí spojení a odkud je know-how čerpáno.

 

Otázka: Jsou termální a noční vidění legální pro použití v mém státě bydliště? A co když používám jen snímač a dálkoměr?

Odpověď: Zásilky odesíláme po celé EU, ale vzhledem k častým změnám v loveckých předpisech (někdy i na úrovni okresu/regionu) je těžké to sledovat. Vždy doporučujeme prověřit online nebo zavolat místní úřady pro aktuální informace. RIX Optics nenese odpovědnost, pokud naše produkty použijete v rozporu s místními a státními předpisy. 

 

Otázka: Jak poslat své zařízení k opravě?

Odpověď: Vyplňte prosím formulář RMA a kontaktujte nás dle instrukcí uvedených ve formuláři, pokud budete mít další otázky.